What a day!

Precis landat i soffan efter en helt galet bra dag.

Varit på ett bloggevent som helt fantastiskt drivna Johanna anordnat. Hatten av för den tjejen säger jag bara.

Det var ett väldigt mysigt och intimt event då vi bara var 8st och jag kände verkligen att man fick lära känna de andra tjejerna och det är så roligt då de också bor i Gbg området!

Vi fick med oss inte mindre än 7!! Goodiebags hem.

Varav en av sakerna var en skötväska som jag önskat mig i 9 år…. Nio år.. Jag är fortfarande i chock.

Storksak är ett danskt märke som gör skötväskor som är en accessoar för den modemedvetna kvinnan och mannen som man kan använda lång tid framöver och inte bara när man har bebis!

IMG_0832

Detta är bara en snabbild, jag lovar att ni kommer få se mer imorgon på allt fantastiskt som vi fick!

Dagen har varit helt fantastisk i även den immateriella delen av själen. Vi har haft inte mindre än två Pt med oss under största delen av dagen som först hade en föreläsning och sedan ett träningspass med oss för att efter lunchen gå igenom core och hitta den rätta tekniken för många övningar som man kanske gör fel.. (Läs:jag)

Philip hette han som hade eventet tillsammans med Johanna och var en av de som jobbar som Pt på Elite Wellnes. Man behövde aldrig känna att man ställde dumma frågor och när man inte orkade mer armhävningar var han där och verkligen peppade för att man skulle känna att man gjorde sitt allra bästa.

Nu är det mello som gäller! Hörs mer imorgon…ZZZzzzZz

IMG_0862

IMG_0846

IMG_0860

IMG_0847

IMG_0855

IMG_0856

IMG_0849

IMG_0864

IMG_0857

IMG_0845

3 tankar om “What a day!

  1. Så roligt att höra att du fick en välförtjänt bra dag ♥ Läst ikapp på din blogg…mkt igenkänning…ork som inte finns…hopp som ändå aldrig tar slut.. Kämpa på…in i kaklet o igenom…Mysigt med en liten till…underbart ♥ ….vore min kropp inte så korkad hade jag gärna haft en liten till…Bamsekram ♥

    Gilla

  2. Hey Jezzzica. Godt du blev glad for STORKSAK og du fik den efter 9 år. Dog er mærket ikke dansk, men engelsk. Kommer fra London. Nyd den 🙂

    Gilla

Lämna en kommentar